Η “δημοσιογραφία” στα χειρότερά της, με τις… αποκλειστικότητες για τις “άδειες που κλείδωσαν”

Μαρίκα Λυσιάνθη
Posted on August 31, 2016, 9:51 am
rip_journalism

Το σίριαλ με τον διαγωνισμό για τη δημοπράτηση τηλεοπτικών αδειών, έβγαλε και πάλι στον αφρό τη δημοσιογραφία στα χειρότερά της. Ή μάλλον τη “δημοσιογραφία” σε πολλά εισαγωγικά, αν σκεφτεί κανείς ότι, όλοι αυτοί που αυτοπαρουσιάζονται ως λειτουργοί των ΜΜΕ, στην πραγματικότητα είναι χομπίστες πολυτελείας, που εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός πως στη χώρα μας… είσαι ό, τι δηλώσεις.

Από χθες το μεσημέρι και πολύ πιο έντονα το απόγευμα και το βράδυ, ειδικά στο διαδίκτυο μπορούσε να συναντήσει κανείς πληθωρισμό “αποκλειστικών” ειδήσεων για το ποιός κέρδισε την πρώτη άδεια (μα… ο Βαγγέλης Μαρινάκης, φυσικά), ποιός κέρδισε τη δεύτερη άδεια (μα… ο Ιβάν Σαββίδης, φυσικά), με έμφαση ακόμη και σε αναφορά προσώπων που θα αναλάβουν διευθυντικές θέσεις στους νέους σταθμούς.

Η κατάσταση θα προσφερόταν για επιθεώρηση γέλιου, αν δεν ήταν πάρα πολύ σοβαρή. Και γίνεται σοβαρή, επειδή πολλοί πιστεύουν όλους αυτούς τους χομπίστες. Και με την εντυπωσιακή δυνατότητα διάχυσης που έχουν τα social media, ένα παραμύθι προσλαμβάνει πολύ γρήγορα διαστάσεις “είδησης”.

Φυσικά και ο Βαγγέλης Μαρινάκης με τον Ιβάν Σαββίδη είναι εκ των φαβορί για να κερδίσουν μια άδεια, στη βάση και της μεγάλης οικονομικής επιφάνειάς τους. Αυτή η πραγματικότητα ωστόσο, απέχει πολύ από την… αυτεκπληρούμενη προφητεία, που ορισμένοι κουτοπόνηροι επιχείρησαν από χθες να παροσιάσουν ως “αποκλειστικότητα”.

Για να μας θυμίσουν ότι, η Ελλάδα της βαθιάς, σύνθετης και πολυεπίπεδης κρίσης, έχει μεταξύ άλλων και τη “δημοσιογραφία” που της αξίζει.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Μαρίκα Λυσιάνθη
Η Μαρίκα Λυσιάνθη είναι ψυχολόγος