«Αποκαλύψεις» για την BMW στη Φρανκφούρτη

Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (14 – 24 Σεπτεμβρίου) η ιδέα που θα προβάλλεται από το εκθεσιακό περίπτερο του BMW Group συνοψίζεται στο εξής: «This is tomorrow. Now.» («Το Αύριο είναι Τώρα»). Τα εκθέματα στο περίπτερο των 10.500 m²θα καλύπτουν μία πρωτοφανή ποικιλία θεμάτων, από τη BMW i και τα τελευταία προϊόντα της πολυτελούς κατηγορίας μέχρι μοντέλα BMW M, MINI και BMW Motorrad, καθώς και τις πιο σύγχρονες υπηρεσίες μετακίνησης.

Την κεντρική ‘σκηνή’ της έκθεσης θα καταλαμβάνει η μάρκα BMW, που θα αναδεικνύεται από τη δυναμική αρχιτεκτονική του περιπτέρου, με ενδιαφέρουσες θεματικές ζώνες, μεγάλους διαδρόμους, εκτενές οπτικό υλικό και ξεχωριστά εκθέματα. Αυτός ο «κόσμος εμπειρίας» θα ενσαρκώνει το νεανικό δυναμισμό και την απόλαυση BMW, όπως ορίζεται στην ανανεωμένη στρατηγική της μάρκας. Κύριος χώρος εκδηλώσεων του περιπτέρου θα είναι το Vision Loop, με 550 καθίσματα που θα περιβάλλονται από κυκλική πίστα 150 μέτρων. Καθημερινά, κινούμενα ψηφιακά backdrop και πολυμέσα, θα προβάλλουν 14 παρουσιάσεις εκθεμάτων με έμφαση στην πολυτέλεια, τις BMW M, BMW X3 και το μέλλον.

Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν επίσης την ευκαιρία να απολαύσουν πολυάριθμες παγκόσμιες πρεμιέρες όπως η νέα BMW X3, την πρώτη BMW Σειρά 6 Gran Turismo, καθώς και όλη την τρέχουσα προϊοντική γκάμα.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος

Ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος